HEMMA

Vi fick ledigt från sista lektionen, härligt!
Så jag stack till hörby och stack in och solade, dom 13 minutrarna var riktigt härliga, men funderar på att sticka dit sen igen.. tycker att jag förtjänar det faktiskt...
Annars händer inte så mycket.. längtar tills posten kommer.. vill se hur min lön blir för denna månaden.. hoppas på en del ju? men är inte riktigt säker så ska väl bli trevligt att se den och hoppas på ett riktigt fint konto imorgon, hehe

nej men nu ska jag ta det lugnt och ska väl börja plugga lite snart också.. prov imorgon, prov på torsdag och redovisning på torsdag och så har vi siiiiista praktikdagen på fredag och sen är man leeeeeeeedig hela helgen, underbart!


fastnar inte på bilder just nu.. känner mig aldelles för degig.. men brun och fin är jag ju iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0