HELLO PEOPLE

Mår forfarande dåligt, känns som att jag ska trilla ihop hela tiden, som att jag inte har minsta lilla styrka att hålla min kropp uppe, känns mindre bra!
Sitter och äter hela tiden, vet inte hur många mackor jag ätit sedan jag kom hem och druckit litervis med vatten.. inget av det hjälper.. så börjar faktiskt undra nu .. ?

Stannade hela dagen i skolan, plus lite till!
Men imorgon blir det nog bara historian dock, 1,5 timme klarar jag väl?

Sitter och chillar till musik medans jag känner mig svimfärdig, kallsvettas och sådär, mysigt värre, dock roar jag mig själv med lite egobilder, och på vissa ser jag extremt brun ut... börjar undra om jag blivit lite färgblind faktiskt..


Visst ser jag brun ut? speciellt på den första bilden, hihi!

I love it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0