TRE ORD ..

.. "Jag älskar dig" ...

Orden som förlorat sitt värde i mina öron.. att känna att man vill kunna säga det till en person.. men allt man tror på gör att man inte kan säga det...
Att en gång kännt ett så otroligt stort värde i att säga det till någon.. och att få höra det tillbaka..
Men att bara få höra det, utan att säga det tillbaka... när man inte ens tror på det...

Att verkligen allt är borta...


suttit och rotat bak i arkivet här på bloggen.. även i en gammal mobil..



hur jag känner just nu går nog inte ens att förklara... kanske något i stil med... saknad, hur allt kunde ha varit utan allt det dåliga... det värsta är nog dock att känna att man inte älskar längre, allt känns så otroligt tomt.. efter den kärleken som fanns, till absolut ingenting...

Kämpar varje dag för att känna det igen... men det går bara inte...



Jag vill kunna älska igen, jag vill känna samma glädje som jag en gång gjort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0