SKOLA!

ja skolan började då idag igen.. rätt med låånghelg!
Körde till skolan idag, riktigt skönt att gå upp sååå mycket senare, hehe
Sen vid lunchen ville inte Bella, ida och lovisa äta skolmaten.. för eh ja fisk.. usch! Så vi fyra stack till Mcdonalds! haha små tjockisar är vi dock! men gillart!

ja ja, idrott sista lektionen och fyfan! Antingen har något hänt med mig eller så sprang jag bara äckligt mycket, känns som fan i mina vader alltså, shiiiiet! och dessutom fick man en och an armbåge i rygge, HMMM tack Chrille.... och dessutom fuskade han också... men men han är så söt ändå! ;)

Sen bytade man om och så, gick upp till bilen och körde HIM!
Men när jag väl kom hem blev jag utskickad igen, haha! Tydligen hade mitt körkort kommit så vart tvungen att köra till posten och hämta ut det!
OCH GUUUUUD VAD SÖT BILD !! alltså herregud, hur kan jag vara singel liksom? värsta PUDDINGEN!
haha skämt åsido, värsta fula bilden, ser ut som jag har kinesögon och värsta breda ansiktet... men men.. man kan inte alltid vara snygg ;););) hehehe


Bjuder på oldie ♥

den tiden i mitt liv som ändå var så otroligt underbar.. tror bilden är innan jag stack på en fest i Lomma.. någon gång i början av December 2009 skulle jag tro faktiskt :D

kort, svart hår... :( saknar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0