GÅRDAGEN

Igårkväll kom My först hit, snackade och väntade bara på att Mario skulle ringa...
Sen körde vi till Höör, på en chillfest... haha endast killar och jag och My då, men så härligt folk alltså!
Sen ville inte My vara kvar dä, så vi körde tillbaka till Hörby, hämtade upp Viktor och stack hem till mig.. jag höll på att somna, fifan vad trött jag var!
Sen vid tolv skulle jag tillbaka till Höör för att träffa Mario igen, han lyckades övertala mig till det så!
Blev dock inte länge man träffade honom... först skulle några av hans polare bråka... lite för mycket sprit kanske.. Ja ja sen körde vi iväg en stund.. för att han ville vara ensam med mig en stund så..
Dock som sagt blev det inte länge, för helt plötsligt ringer JC och vill bli hämtad.. så körde tillbaka med Mario till dom andra och sen stack jag och hämtade tre fyllesvin! JC, Danne och en tjej.. Sofia tror jag att hon hette!
Körde hem tjejen först, ute i en håla någonstans, haha!
Sen blev det fullt ös medvetslös med min musik.. haha ja killarna hade roligt iallafall!
Körde sen hem Danne och sen också JC.. som för övrigt kan snacka alltså!
hahah sjukt vad han babblade på igår! men men, alltid lika söt ändå!

Sen kom jag hem kvart över 3 ungefär, startade en film som jag inte såg mycket av, deckade dirr!
Fifan vad trött jag är idag!

har nog inte varit uppe så länge sedan sommaren 2009 alltså, riiiktigt sjukt alltså!

Nu blir det en chill söndag! Riktigt sugen på att sola.. och röka.. tog något bloss av My igår.. men alltså Menthol är inte det godaste, är riktigt sugen på några ordentliga cigg! haha


Gammal bild på mig och My! eller ja.. inte jätte gammal ju! :) någon månad!

Kommentarer
Postat av: my palm

Så heeet bild ;)

2011-03-13 @ 19:17:59
URL: http://mysanpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0