TÄNKER TILLBAKA...

Var med My igår och helt plötsligt kom jag och tänka på att jag saknar Ghill tiden som fan!
Jag saknar Erica, Vikki  och Viktor, så jävla roligt vi hade ändå..
Tre personer som man inte sett eller pratat med på år och dar.. lite hemskt faktiskt..

Sen idag så satt jag precis och kollade på facebook... helt plötsligt kommer jag in på ett av mina ex's facebook sida och tänkte liksom bara: Vad hände? ..
Liksom visst, det tog slut.. men vår vänskap? var tog den vägen?

och till slut går jag in på en gammal kompis från Hörby... som jag inte hört någonting av på säkert 2 år nu.. nej det är till och med mer.. 3 år kanske?

Sånt här är bara hemskt.. att man verkligen kan sakna människor så helt plötsligt.. som man vet betydde otroligt mycket för en, en gång i tiden!


Jag och Kalle som syns ytterst lite på bilden.. vilket år var det? året jag tog konfirmationen.. alltså 2008 ..



Saknar den jag var, saknar personer jag hade runt mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0