KÄMPAR FÖR VARJE DAG

kämpat i hela mitt liv för att bli accepterad av alla, men i slutändan vet jag att det praktiskt taget är omöjligt ..

kan inte bara det folket som bor på andra sidan av jordklotet vara dem som inte tycker om mig?






och ja.. detta är viktigt för mig.. när man en gång varit mobbad, andra har dragit i kläder och hår och spottat en i ansiktet.. så känner man att när man väl försökt ta sig ur det, så vill man att alla accepterar en .. eller bara struntar i det..

varje dag får jag fortsätta en evig smärta av att känna allt jag kännt..

jag är 18 bast, och redan gått igenom massa skit, som jag kommer få leva med.. men som jag knappt orkar med .. Folk förstår inte.. för dom i min närhet, har inte varit med om allt som jag varit med om... folk bryr sig inte.. mobbar mig och håller på.. och dom tror inte att det gör mig något.. men i själva verket sliter det sönder mig innerst inne...


Att leva med denna smärtan har jag fått göra i ett antal år nu... vilket nästan tog kol på mig för 2 år sedan, ibland önskar jag att det hade lyckats.. att jag slapp leva såhär, att jag slapp leva överhuvudtaget...


för tro mig.. detta är ingenting någon vill ... 


Att evigt leva med känslan att folk vill skada mig, ha bort mig.. att andra helt enkelt vill att jag ska förstöra mig innifrån och ut, att smärtan innifrån ska så småningom verkligen ta död på mig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0