ALMOST BYE BYE

Ska snart köra hade jag tänkt, eller ja.. 20 minuter till typ? Måste tanka innan jag kör någonstans först! ingen bensin kvar ju..

Känner mig otroligt brun i min vita långklänning, känns underbart också!

Men ska byta om till mjukiskläder snart! tänker verkligen inte stå och tanka i denna puddingen, no way!

ja ja, vi höres när vi höres! ;D


Ja man ser igenom den.. men det har jag fixat med ett längre linne.. har dock dragit ner linnet ännu mer än vad man ser på bilden!


Måste piffa upp en vit och neutral klänning med lite färg!
Fick bli blått nagellack och lite blåa armband också!
Vilka skor jag ska ha är dock ett mysterium fortfarande...

Kommentarer
Postat av: JOOAN;*

i love ur hair :))



love from germany;*

2011-07-02 @ 23:48:10
URL: http://jooans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0