SNART RHODOS

om cirka 12,5 timme lyfter planet mot Rhodos!
Känns dock inte som att jag är på jätte bra humör.. kanske på grund av all jävla drama som pågår här...
Undrar om det släpper senare... får börja supa direkt när man kommer fram! Fast Josse sa att det bara var 18 års gräns på flyget.. så vi skulle fråga hur det låg till när vi lyfter hade vi tänkt, hihi blir kanske några drinkar på flyget , hihihi så busigt..

Men iallafall så blir detta sista inlägget tror jag innan jag åker!

'

har tråkigt just nu... ehhhhhmmm.. men jag orkar inte göra något heller sååååååå too bad for me! men ska ju till Josse om någon timme så det fixar ju sig då!
Vi skulle tydligen dygna också, naaaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0