DÅLIG UPDATE

Åkte ju till malmö för att träffa Josse och vi satte oss på T.G.I Fridays och drack och åt gott!
Sen shoppade vi lite, eller ja hon ett paraply och jag en klänning, hittade inte mycket mer så what to do?

sen så kom mamma och pappa till malmö också, skulle först äta donken mat, jag tog dock bara en cheeseburgare, mums!
Och väl när vi började äta så sa mamma att jag såg jätte smal ut.. jag bara eehhh okej?!
Jag tycker inte att jag gått ner i vikt men men.. sen skulle pappa fixa ett jobb i malmö bara, sen stack vi till stora bernstorp, väl där så köper pappa en kamera och en dator till mig, hihi looooove!

Och nu är jag hemma och sitter och leker med både kamera och dator då!




dock är blogg.se sååå dåligt så kan inte ladda upp bilder just nu, men ni får se datorns cam en annan gång istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0