UNDERBART!

Livet är så uuunderbart just nu!
är så otroligt glad så det finns inte, ingen kan förstöra det!
Underbara vänner man har!
helt sjuk humor har dock dom alla, men det är ju alltid trevligt!


Hp2a at Vipan, lite Höör pojkar och massa andra! Ni vet vilka ni är, och ni är fantamej helt underbara!
Ni gör min vardag till den bästa!


men just nu måste jag ju dock tacka min sötnos Mario, haha helt sjukt!
Några ord, meningar kan få en på så bra humör!

"Bonde säger att han odlar päron", "kabel", "can you be my doctor?" , haha ni förstår kanske inte riktigt det här, men guuud vad jag garvar åt det!
Dock är det ju både Mario och Vojes påhitt, hehe !

Mina sötnosar från Höör, puss på er båda! ♥


Söt bild från sommaren 2010, hohoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0