SMÅLAND HERE WE COME

ÅÅÅH grattis Josse till körkortet, och nu blir ju småland av också och vi slipper buss och sånt shit!
verkligen grattis Josse, du förtjänade verkligen det nu!

Taggar redan inför söndag! kommer bil så jävla najs!

Ida, Josse, Amy, Olivia, Mathilda, lovisa, jag, Mario och Voje!

och det där med att jag drar med två killar... ja käftar någon emot så behöver inte dom åka i min bil!
liksom min bil, jag bestämmer vem som åker i den och dessutom sa Ida och då fixat allt att jag får ta med någon!
och jag klarar helt seriöst inte tre dagar med bara tjejer! I need guys!
Och jag vet att det kommer finnas speciellt två personer som kommer bli skit sura över detta , men ja som sagt MIN BIL! och Idas styvpappas föräldrars stuga, så i stort sett ida som bestämmer och hon godkände, wiho!


kommer bli så otroligt roligt! Partey all night long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0