POWERWALK OCH SÅDÄR

Gick ut på en liten powerwalk i det underbara vädret.
Märkte hur brun jag blivit idag, I like it!

Och så kom jag på att jag börja 10 imorgon, hur underbart är inte det liksom?
fast dock.. 4 timmar i stadshallen eller vad det nu hette igen? Mindre roligt, och den historia lektion sist.. Mindre roligt det där alltså! Får överleva det dock.. viktigt med skolan gott folk!
och skolan är ju faktiskt slut snart?
Om... vad blir det? 5 och en halv vecka kvar.. eller nej, exakt 5 veckor ju? Är ledig torsdag och fredagen då innan bulgarien ju! underbarttttt!

Så 5 veckor kvar av skolan, sen byebye!
Men ja 5 och en halv vecka tills jag åker bort från Sverige, lovely!




Mysig bild dock.. men hör inte alls till texten, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0