OPS!

Glömt bort bloggen lite.. ehehe
Men såhär kommer det nog att bli framöver, att jag uppdaterar lite då och då, någon gång i månaden kanske!
För ärligt talat.. jag har ett liv!
Men men..
Ikväll ska jag ha lite hemma spa... innan jag körde hem idag, stack jag in i stan och köpte ansiktsmasker och brun utan sol, Åhlens egna, den sägs ju vara riktigt bra så varför inte?
Vill bli brun igen, riktigt stekigt brun, och orkar inte sola så mycket som jag gjorde innan... utan ska försöka låta bli solarium, men en sak är säker... veckan innan jag ska till Bulgarien, så ska jag sola! jag vill inte sätta på mig en bikini och vara likblek... funkar inte för mig alltså... HRM..

Men men.. ska snart hoppa in i duschen och sen blir det tid för mig själv ikväll.. känns som evigheter sedan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0