O-M-G

Från att haft en så perfekt dag så händer detta, kan fan inte fatta det!
Var riktigt taggad på att bara göra provet imorgon och få G iallafall.. men pappret är borta och jag är bara så jävla pissed!

pallar fan inte få IG bara för ett jävla prov? och dessutom är detta det enda ómprovet som blir detsamma som det första, klarar jag inte detta nu så får jag ett nytt prov med massa nya frågor, kommer ju fan aldrig klara det då!

jag hade verkligen kommit på jätte många frågor från förra provet och nu är allt borta!

Dock kommit på några nu... men känns inte tillräckligt ändå.. suger dase alltså..

PANIK PANIK PANIK!




Men som tur är finns det ju faktiskt fortfarande en person som gör en på bra humör♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0