ITS TIME ..

.. to blogg again!

japp, jag är tillbaka för tillfället igen!

Färgat håret svart, klippt det och shoppat en massa sen senast jag bloggade... vilket är tre dagar sedan, hänt lite grann ändå!

Har egentligen inget att skriva .. har inget att göra och vill typ bara lägga mig och dö, riktigt trött och vill egentligen inte till praktiken imorgon.. men om jag skippar praktiken, så kommer jag väl inte få jobba på lördag... big nono, lördag=jobb=PEEENGAAAR!
Så nej.. får väl stå ut imorgon.. Ska ju trotts allt vara i mejeriet med Erik, hehe alltid roligt ju!

Nej men nu ska jag ta och chilla lite till.. FÖRESTEN, så köpte jag Basiron igår, en gel mot akne.. dock tycker jag den funkar som ansiksmask... bara att man har Basiron lite längre än en ansiktsmask. Men efter det lilla jag provat den , så gillar jag den!
Jag tycker att jag ser resultat redan! Helt sinnes om det är så!
Så blir att fortsätta med detta! Fram till att sola verkligen står på dygnet runt.. vill inte få brännmärken i ansiktet... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0