HOPP & STYRKA

som mina tatueringar då betyder, fick en fråga för ett tag sedan om just varför jag valde dessa två?

jag kunde skrivit hur många sidor som helst för att verkligen förklara detta, men för att göra det enkelt:
Hopp för att jag mått väldigt dåligt under väldigt många år, och då kände jag att jag inte ville leva längre, att det inte fanns något kvar i livet för min del, men nu vet jag att det finns hopp, bara man tänker på hoppet om att det kommer fixa sig, så gör det det!
Och idag mår jag så otroligt mycket bättre än förr, så just hopp, för att det var det som fick mig att fortsätta trotts alla motgångar.

Och sedan har vi styrka som då hör till till hopp, att ha styrkan till att förstå att det finns något bättre, att man förtjänar något mer än detta sk*tet som man går igenom och enligt mig så är det väldigt svårt att vara stark och försöka fortsätta trotts alla motgångar.


Sådär, där fick ni något litet av just VARFÖR! :)

Hoppas det blir bra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0