HOME AGAIN

Härlig dag, men dock lite smått lång om jag får säga det!

Klarade omprovet i idrott trotts att mitt papper var putsveck!
Så typ ... jag är helt enkelt awesome som klarade det då ju, hehe

Annars har jag och mina tjajor gått runt och chillat i solen och sådär, helt underbart väder så

Gick till skolan utan smink, för första gången sen förra våren tror jag, såå skönt! Vet inte varför jag går runt med smink alltid.. vafan palla det!

ja ja, vet inte vad mer kan skriva.. eller jo! fyfan vad jag köttade på idrotten efter att jag fick veta att jag blev godkänd, shiiiit! värsta proffset, ni skulle sett! hohoho nej men ja...



köpt ny kepa btw! Bikbok - 199:-



BTW, har värsta rökhostan... fyfan vad det bräns i halsen.. rökt lite mycket på senaste tiden kanske.. OOOPPSIIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0