GET REAL

Mår fortfarande dåligt, men ligger jag bara i sängen hela tiden blir det bara värre på grund av det..
Så nu ska jag lyfta på min sexiga röv och göra lite nytta istället, börjar med att städa, för det behövs verkligen!



Eller vad tycker ni ?


bjuder på en lite lätt sliten bild på en sliten tjej som seriöst behöver lite kärlek in i sitt liv igen!
Nej men skrev så nu bara för att jag skrev om kärlek precis.. men visst, det hade inte suttit helt fel med att kunna älska igen.. eller det kan jag redan! bara det att det är svårt att visa.. på grund av olika anledningar då.. nej men nu ska jag sluta blogga och ta tag i städandet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2011-05-30 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0