G´NIGHT

Nu ska jag baka negerbollar till imorgon, lovade klassen så bäst att jag gör det då ju!
Vi ska nämligen kolla på en liten film imorgon bitti och så ville några små tjockisar i klassen ha något gott, så jag erbjöd mig att baka lite, såå ska göra det och sen går jag nog och lägger mig...
Men bara kanske... jag är inte speciellt trött så blir väl inte så.. och dessutom är jag riktigt kall svettig så det finns inte! Ska kanske ta och kolla min temp också? Hade inte förvånat mig om jag går och blir sjuk nu precis innan lovet, KUUUL!
Nej inte precis... men nej! Nu ska jag ner och baka!





WIHO massa google bilder idag! GRATTIS till mig för att jag är så otroligt duktig! hihih




Kommentarer
Postat av: !!!!!!

AAAAAAAAAA de heter inte negerbollar! e du rasse eller?

2011-04-13 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0