BÅRING ÄS HELL

Jag har något så enormt tråkigt.. riktigt sjukligt alltså, värre än i fredags!
Och så kommer det vara på fredag och lördag också! nada att göra liksom? Jaaaau jaaauu... får väl komma på något skoj att göra! men undrar vad det skulle vara ;) hohoho, nej nu tänker jag dåliga tankar, hehehe
Ja som sagt, jag har trååååkigt!
jag behöver hjälp, blir uttråkad heeela tiden! så fort jag inte är i skolan med mina söta klasskompisar, hehe

funderar på att dra ut och springa eller något, riktigt längesen jag gjorde det så, eller ska man kanske städa lite?

Äsch egentligen vill jag ju tatuera mig NU NU NU!
Men ska ju dit imorgon och prata med honom.. hoppas jag får en tid typ nästa vecka eller lördag, hoho då hade jag blivit överlycklig!

Nej men... hur ska man göra?

Städa?

Eller ..

ut och springa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0