YES YES YES

Har suttit och räknat på en liten sak!
Angående pengar som varit mitt favorit ämne ett tag!
Har räknat ut att i slutet av november så kommer jag ha drygt 6000 kronor på mitt bankomatkort, om jag då inte använder det alls! Vilket är mitt syfte då!
Ändå rätt najs att tänka så! har faktiskt aldrig haft så mycket på mitt kort innan! Sen får jag väl hoppas att min moped säljs också! Bestämt att jag tar typ 2000 av det jag får från moppen och sätter in på mitt bankomatkort och sen resten in på det konton jag får använda när jag flyttar hemifrån!

Men aaah! jag längtar till November nu! och sen kanske jag har ett annat extra jobb då också! HOPPAS!
hihi I love money!

Kommentarer
Postat av: Ravntindra

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 16:05:58
URL: http://ravntindra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0