TORSDAG, ALMOST FRIDAY!

Torsdagen är förbi och nu väntar endast två lektioner imorgon! Börjar halv elva och slutar sedan klockan 2, gutt eller vad?!
Sen efter skolan blir det nog en liten shopping runda inne i stan och sen hem och antagligen färga håret.. som jag nu väntat med i typ 3 veckor..(?) ska se om jag orkar imorgon ens... haha jobbigt!

Annars har jag haft en helt okej dag, skolan gick (som vanligt) väldigt fort!
När jag hoppar av bussen här i Hörby, mäker jag att jag har 4 missade samtal... av pappa.. alltså jag fattar inte!?
Jag har gett mitt schema till mamma och pappa, VARFÖR DÅ I HELVETE FATTAR DOM INTE NÄR JAG KOMMER HEM!?!
hur svårt är det att fatta liksom? Så jag gick hem, sket fullständigt att dom åt, gick upp på mitt rum och smällde igen dörren! jag var redan irriterad innan jag såg att han hade ringt en miljon gånger liksom?!
Så jag har alltså inte ätit ikväll!
jag cyklade sen en runda, efter att ha varit på mitt rum i typ en timme och bara varit så irriterad!
Ni tror väl fan inte att det blir ännu värre med alla jävla äckel människor här i hörby!?
Så jag blev så fucking irriterad att jag bara small! Sparkade sönder min fot en aning, svor för mig själv om alla jävla fula, idiotiska, tröga människor!

nej nu känner jag att jag snart kommer att explodera igen..

 



Bjuder på lite bilder!
Idag gick jag utan smink till skolan (två sista bilderna), känns så mycket skönare, blir så imorgon också!
BTW, ser ni min äckel hårfärg!??!?!? USCH USCH USCH !!!!


!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0