SNAAART!

Snart blir min kväll (förhoppningsvis) räddad!
JC kommer om typ 30 minuter!!
Sen måste vi väl köra härifrån vid 8 tiden typ, måste ju hämta biljetterna en halvtimme innan, jobbigt!
Tur att min kära bror har köpt cigg till mig! LOOOVE!
Haha fan! jag skulle ju lägga av med sånt! Försöker ju satsa som fan på idrotten! haha ja ja, få låta bli att röka innan idrotten bara.. (a)
Annars har jag fixat mig och käkat en hel jävla pizza! (så går det när man inte ätit något på en hel dag!!)
Dock jävligt bull!
Känner fortfarande paniken som strömmar upp.. kommer väl få en panikattack påväg hem från bion, eller kanske till och med på bion... och sen kommre jag få stå ut med det hela natten... FAN!!!!!
Jag vill inte.. jag klarar inte av att sova ensam... JAG HATAR DET MER ÄN NÅGOT ANNAT!!!!!!! DÖÖÖÖÖ!


SOOOO CUTE!
Intresserad? Ring 07624....! :D

Kommentarer
Postat av: Oskar

vill inte säga det men du vet att det går ifal du inte vill sova ensam

2010-09-10 @ 19:06:52
Postat av: Oskar

Du ville inte sova ensam, här finns alltid plats för en till i mitt hus ifal du vill :) BARA vänskaplikt jag lovar :)

2010-09-10 @ 19:13:01
Postat av: Oskar

Okej mja då kan jag inte göra så mycket

2010-09-10 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0