MMMMMMMMMM

Fick precis värsta suget efter passionsfrukt, kiwi och massa sånt gott!
Ska kanske inhandla det till helgen? mmm... gud vad gott det hade varit! Som tur är har vi kiwi hemma så jag kan gotta med det ikväll!
Sen är det ju typ sista dagen imorgon i skolan, sen ledig på torsdag och endast 1 lektion på fredag, så det räknas inte!
Men dock är dagen imorgon en heldag... från klockan nio till fem i halv fem.. inte lika kul ju.. speciellt inte med spanska sista lektionen... hoppas att jag får byta*****
Men dock börjar jag tycka om min idrottgrupp mer och mer!
var inte med idag, utan jag gick bara med J.o, Danne, Andy och Rasmus och räknade deras poäng på golfen, stackars lille Danne kom sist, haha!
men iallafall, det känns lite trist nu ifall jag får byta.. för då är det slut på den underbara idrottsgruppen.. Vet inte heller hur jag kommer trivas i den andra... hmm... Ja ja.. man får väl hoppas att jag kommer trivas i andra gruppen också, kommer dock sakna min lilla J.o, kan knappt fatta hur mycket han har växt upp.. helt seriöst.. han är inte den dryge lille jävlen, utan han är verkligen hur söt som helst!

ja ja nu blev det en liten update!
Hoppas att ni blev nöjda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0