JÄGERS & BJÖRKET MINNEN

Åh herregud vad jag saknar det!
Saknar rätt mycket mer än det också! Saknar My, Erica och Vikki!
Vi hade så jävla roligt (enligt mig) och sen helt plötsligt är allt bara borta... :(


ja.. förfesterna var så jävla härliga!

Saknar våra tripps till Höör! Så jävla roligt!

On the way to Björket!  Saknar den personen jag var något så extremt också!

LÄNGESEN! Herregud ja.. saken är den att man alltid hade så otroligt roligt med er alla tre! Jag fattar inte att jag kunde lyssna på någon annan som snackade skit om er och sen att vi blev ovänner!... Ångrar det jävulskt mycket tyvärr...

Kommentarer
Postat av: My palm

Saknar med det :(

2010-09-26 @ 18:21:17
URL: http://mysanpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0