GOD MORGON!

Då har  man vaknat, dock utan alarmet! Skillz!

Ja jam tar bussen till skolan om typ en timme, men vet fan inte hur länge jag stannar... min hals bränner verkligen sönder.. gör sjukt jävla ont alltså! så stannar kanske bara på första lektionen..

och btw, pratade med pappa igår om en rolig sak!

Jag sa att jag antagligen skulle in till stan efter skolan idag och köpa nya jeans och lite annat kanske, och helt plötsligt säger han: Nej men köp inget, kolla bara, så åker jag med dig in på lördag!

hihihi så han ska antagligen ge mig en drömshoppingrunda imorgon, hihi looooveeee him! :D

ja ja, ska försöka få i mig något att äta.. får väl bli typ yoggi i och med min hals... men det får duga och sen får jag väl ta och städa undan här!

 

Ses när vi ses :)


Bild från min första skoldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0