GOD MORGON

Jahapp, då var det fredag igen.
Min skoldag blir som sagt väldigt patetisk? haha
halv tio till tolv.. kommer antagligen bara sitta och skratta åt allt politikerna har att säga ändå så!
Sen efter skolan sticker jag in i stan, ska gör ett litet arbete som tar max 10 minuter...
Sen ska jag kanske kolla runt lite, måste verkligen ha nya jeans!!! får snart panik! har verkligen inga snygga jeans.. så jag går alltså runt med jeans leggins eller leggins.... snyggt? njae.. inte alltid!
Sen vet jag inte riktigt när jag kommer hem.. får kanske fortsätta med jobbet lite... och sen ikväll ska ju jag och JC kolla på "Salt".. dock vet jag inte ens var.. men gissar att han valde Lund... *hoppas*
Pallar fan inte Malmö!
Det enda jag vet är vilken film och vilken tid... kommer vara hemma sent! haha filmen börjar liksom 21.10.. och det börjas alltid med en jävla massa reklam... Hoppas att JC kör oss dit.. pallar inte buss..!

ja ja, ska fixas lite innan skolan så vi hörs senare :)


Gammal bild.. men fyfan vad jag saknar det!
Kommer väl antagligen göra mitt hår ljusare när det mörka gått ur!
Men dock ska jag inte börja bleka det som en jävla galning!
Utan får gå till frisör och göra slingor...
Kommer ta tid.. men fyfan vad jag saknar att vara blond... :(♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0