GÅRDAGEN

Ja, igår var det en rätt tråkig dag... men så fort JC kom hit så blev allt bättre! han är lite så störd så det blir alltid roligt!
Såg då "Salt", helt okej film! Finns bättre men dock också mycket, mycket sämre!
Så helt okej kväll!
Sen kände jag att jag verkligen inte skulle klara av att sova ensam inatt, så JC skjutsade hem mig till Oskar, så har sovit där inatt! Ska kanske tillbaka ikväll, haha!

Ska jobba idag hade jag tänkt, om jag nu sticker till Lund ikväll, pallar jag inte ta bussen klockan 10 imorogn bara för att åka hem och jobba... så gör det idag iställte, har ändå inte så mycket att göra.
Så tänkte snart gå ut och börja med det faktiskt!

jaja, två bilder från igår, dock inga bra haha!


Han tog min kamera och fotade mig medans jag var helt inne i mobilen, hehe han tyckte att min tunga var söt! :D:D

Men när jag väl tog tillbaka kameran så ville han inte vara med .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0