ÅÅH

Ibland önskar man att man verkligen hade lite mer pengar!
finns en del ute i butiker som jag jätte gärna skulle vilja ha alltså!
har precis checkat in en sk*t snygg korsett på H&M.. riktigt snygg och sexig var den! 149:- bara.. men det lilla känns ändå i en students lilla plånbok.. Fast.. jag kommer ju ha en del pengar nästa vecka, då jag får mitt studiebidrag och i och med att pappa gav mig bara 300:- sådär så ja.. :)
Och fick min lön i måndags så känns ändå helt okej.
Men har ju bestämt att spara pengar.. och endast köpa något om det är vikigt.. Visst korsetten är riktigt snygg, men behöver jag den? njae.. jag kan vara sk*t snygg även utan den, men alltså med den, hade jag ju blivit helt galet sexig! :D
hehe ja ja... måste lära mig att spara pengar! Får kanske pappa att följa med på lite shopping eller så får jag honom att ge mig lite money (a)... ja jag är bortskämd, and I loooove it!

Kommentarer
Postat av: oskar

Det löser jag ;)

2010-09-22 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0