8 SEPTEMBER 2010

Då har man kommit hem efter skolan... ja *hrm* slutade egentligen halv fem.. men ska ändå byta ifrån spanskan så pallar fan inte gå dit ens... känner mig så jävla dum när jag är där, jag fattar verkligen ingenting!
Snackat som fan med JC och JO idag, haha!
Bestämt att jag ska kolla på bio på fredag, vad heter filmen?... Salt?
ja så var det! inte jag som bestämde men den är nog jäääätte bra! kan man ju hoppas iallafall! annars skyller jag bara på den personen som valde den...

D-dag imorgon! har inget speciellt att göra, blir väl mest att chilla, och sen på fredag.. ja inga lektioner.. så jag får väl ta och sticka på det politik saken, ja ja, lär väl bli roligt, Bella kommer sitta och kommentera det mesta väl!
Men halv tio till tolv är inte så hemsk väl?


En glad, men såå trött Camilla!
Bilden är från typ 5 minuter sedan! Enyoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0