VIPANLOPPET....

Ja usch, vipanloppet idag och för er som inte vet vad det är det att man ska springa 8 km..
Gick hur bra som helst (förutom att min mage har cp damp hela vägen) till jag kom fram till 6 km... då (ännu en gång) min fot ännu en gång vred sig som fan och det gjorde ont som fan! Försökte att tänka bort det och bara fortsätta... Ja min tid var bättre detta året än förra, YEAJ!
Men hade ändå hoppats att komma in på mindre än 50 minuter.. Någon jävla minut efter, suger satan om ni vill veta!
Så satsar satan till nästa år, även fast man inte behöver vara med mer än två år, känner att jag tycker väl att dte är kul att se hur mycket man verkligen klarar! Och om man blir bättre!

Men ja, nu är mitt vänsterknä helt efterblivet, gör något så in i ont! Kan fan knappt gå... och dessutom fryser jag röven av mig.. och innan låg jag under två tjocka täcken.. och ändå frös jag? tror inte att det är så bra... :(
jag kommer bli sjuuuk :(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0