Snart dax att dra till skolan!

Ja jag börjar ju kvart i ett så pappa ska snart skjutsa mig till skolan!
Äta kakor på första lektionen? ja känns ju väldigt nödvändigt?! men men..
Har tagit ego bilder nu på morgonen men orkar/hinner inte lägga in dom på datorn, så ni får stå ut till ikväll eller något! :)
Men känner mig en aning snygg idag! Fixat håret och sminket och helt okej klädsel! Love!
Känns fan riktigt bra ändå! men dock fastnad jag inte direkt på bilder känner jag, antingen blev bilderna suddiga eller så ser jag helt drogad ut.. men bjuder nog på ett par stycken ikväll! Och dessutom har pappa nu sagt att han ska hjälpa mig med en storstädning av mitt rum ikväll också... hmm.. undrar vad man lär hitta under sängen till exempel? haha nej men här ser rätt äckligt ut... clementin skal överrallt.. min nya drog typ?
jaja, nu ska jag gå och leta efter ett par strumpor och sen ska man ju då vidare till skolan och sen SHOOOPPPPPAAA! :D:D

Ni andra får ha det sååå bra idag! :)


Beautiful blondie... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0