Pallar inte längre, har fått nog!

Helt seriöst?! alltså nej min bror och hans ******* flickvän är helt seriöst efterblivna?
Mina föräldrar, eller iallafall mamma har sagt att det inte ska stå en massa skor precis vid dörren! Men ja.. det var ett par månader sen? och, visst jag ställde alltid mina skor där innan, men när mamma sa till mig att ställa dom på skohyllan så GJORDE JAG DET!
Men min brors och hans ******** flickvän har fortfarande kvar sina där? HUR SVÅRT ATT FATTA?!
nej men visst, man ska alltid behöva trilla över allt skit där?
herregud!
Och går emot mig med att min väska stod där igår, IGÅR!
INTE ALLTID!


Efterbliven jävel!
Tänker helt seriöst aldrig förlåta dig för det du gjort, den skiter jag fullständigt i vad min kurator säger om saken! JAG TÄNKER ALDRIG FÖRLÅTA DIG!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0