OOOOPPSSIIEE

Kollade in min frånvaro lite bättre precis, hehe!
Trodde att jag läst att jag hade 4% frånvaro men det var visst 5,1% frånvaro.. lite mer alltså.. alltså oanmäld frånvaro och sen anmäld frånvari var typ 1,8%.. min frånvaro ligger på 6,9% alltså.. och 14 timmar. ja ja.. jag ligger inte riskzonen än och det lilla är inte mycket, inget jag ska oroa mig för precis!
Men känner att denna veckan kommre bli päst och pina.. jag orkar inte... kan vara lov nu!



I'm beautiful, so do I really need school?... nej skoja bara! klart jag behöver skooooolan! :(

Kommentarer
Postat av: Isabel Hanna Lundkvist - Där drömmar blir till verklighet!

sv: Ja verkligen!!

2010-10-25 @ 18:19:34
URL: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0