MHM!

Gissar att jag har lite tråkigt faktiskt?
Gjort en del idag faktiskt!
vaknade, gick ner och åt frukost med mamma och pappa.
sen tog jag det lugnt en stund, men fick tråkigt, gick ner och gjorde pannacotta! MUMS!
Sen efter det gick jag ut och putsade fönsterna, vilket jag hade lovat mamma nu i över 1 vecka att göra! Dessutom fick jag skor och jacka av henne igår så kände mig illa tvungen nu! hehe
ja ja, sen gick jag ut och jobbade, vek det sista! Så klar med det nu!
Och sen blev det tråkigt igen, så jag kollade om vi hade socker, vanlijsocker och mjöl bland annat, fick ett sug efter att baka igen! Så ja, det blev muffins, MUMS!
Och nu sitter jag här och har tråkigt igen! Ska kanske ner och panta också? Ja få lite pengar hade ju inte suttit fel, looove money!
Men men, bjuder på några bilder! :)


MHM! Så gott det ska bli alltså!
Dock blev dom jätte små, på grund av att mamma tvingade mig att göra 6 stycken... kände hatet där, bara av att göra till två personer här hemma, alltså sjukt, känna hat av att bara göra något åt dom?

Och muffinsen, gissar dock att alla kommer vara slut inom 1 timme.. och det är inte jag som ätit upp dom, alltså ni fårstår inte hatet jag bär inom mig ... varje gång jag ser, tänker eller hör dom, så vill jag typ bara slå ner någon eller typ skjuta dom! Börja skaka varje gång så arg jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0