Många inlägg ikväll?

Ja fjärde nu, på mindre än 30 minuter, haha!
Men detta blir nog sista, den är det dags för Kungarna av Tylösand! sista avsnittet! Spännande!
Men ska först tvätta av mig lite och borsta tänderna!  och till sist mysa mig ner i min säng!
Meeeen Godnatt!

Bjuder på en gammal egobild! Saknar det så otroligt mycket! men frågan är, vågar man blondera sig? kanske inte så extremt som platina blond, men mörkblond typ?... rätt sugen är jag ju kan jag säga! :D
Saknar att vara den med såå mycket självförtroende och saknar att vara den som tyckte att hon var den snyggaste i hela världen! Ouff, kan verkligen en hårfärg förändra en så pass mycket..?

Kommentarer
Postat av: sandra

va tycker du om min blogg ?

2010-10-27 @ 22:25:57
URL: http://sandriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill bara tipsa dig om denna sida där du kan samla poäng och få gratis presentkort från H&M, Cubus, Nelly.com m.fl. i brevlådan. Är superenkelt och passar ju perfekt nu när julen närmar sig:)

http://www.gratisklader.se/?r=128



Ha en bra kväll!

2010-10-27 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0