Ljuuuva Onsdag!

Ja jag sitter med en härlig kopp vanilj te och tänker bara på mitt älskade solarium som jag faktiskt inte varit i närheten av på .. 2 månader ? snart 3.. shit, känner verkligen att jag MÅSTE sola snart! Blir kanske på fredag morgon, börjar ju inte förrän klockan 1 då så då hinner man en runda inom solariet! eller så tar man det i lund? hmm.. det lät riktigt bra faktiskt! och sen efter skolan på fredag blir det nog nova med mammsen och kolla jacka och skor!
Vill ha ny vinterjacka, en lång detta året! pallar inte frysa om rumpan! :( och sen vill jag inte gå runt med converse hela vintern heller! Så ett par boots ska jag leta efter!  Sen har jag även tittat in massa underkläder! en jätte snygg BH på gina bland annat! Riktigt smexig är den! Och endast 129:-, fast minuset är att trosorna är hipster... skulle ju varit string.. men men! Det kan nog bli snyggt ändå!

Imorgon blir det nog en liten chill dag!
Först har vi vår mentor i försäljning och service, vi gör inte jätte mycket på de lektionerna, sen har vi Svenska, vi ska kolla på "Snabba Cash" ... HRM, jätte kul verkligen... nej men ska köpa lite godis så att jag kanske kan hålla mig vaken iallafall! (a) sen är det lunch, sen Samhällskunskap, chill vi gör lite grupparbete just nu, jag valde en rätt enkel uppgift så det fixar sig ju! Sen sist blir det väl sovstunden! Historia, sååå tråkigt! Läraren står bara framme vid tavlan och tar upp sina jävla powerpoints... och står där och babblar bort 1,5 timme... :(
Men fredag, MHM! Sola (antagligen) två lektioner och sen shopping! Och antagligen film och mys med mamma och pappa på kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0