DÅ UPPDATERAR VI IGEN!

Ja nu har jag ju segat som fan med uppdateringen! Men men.. har haft annat i tankarna!
I lördags när jag kom hem efter hockeyn så mådde jag verkligen inte bra, psykiskt då!
Så till slut så gav jag upp mitt sura humör och förlät Oskar och fick honom att komma hit!
Vilket jag absolut inte ångrar! Mådde så otroligt mycket bättre när han kom!
ja ibland kan man väl få sura av sig, eller?
ja ja, i söndags (igår) så jobbade jag och Oskar hjälpte mig såklart!
Sen gjordes det inte mycket mer faktiskt!
Idag då.. okej, skoldagen gick rätt fort ändå! så ska väl inte klaga något på det!
Dock försökte jag hålla mig för skratt på idrotten... ibland gick det och ibland inte... alltså .. nej nu ska jag inte vara elak! men ja.. jag fattar bara inte när man väljer till idrott och bollspel när man typ suger på alla bollspel? Ja okej, jag är kankse inte den bästa i alla sporter.. typ suger på fotboll bland annat! Men ändå... Jag vet ju iallafall hur man ska göra, jag kan liksom tekniken.. och är inte direkt rädd för bollen och är helt stel.. som en viss annan var på volleyboll idag... alltså nej, han borde inte ha valt idrott och bollspel alltså!

Imorgon händer det en del grejer! först skolan till 1, sen måste jag in och snacka med min handledare för praktiken också... eller så gör jag möjligtvis det ¨på onsdag, då jag ändå ska stanna kvar i Lund efter skolan, så kan man ta en liten tripp in på malmborgs ju!
Ja iallafall, sen måste jag hämta ut Malmö-Leksand biljetterna och möjligtvis lite kläder jag beställt från H&M, och sen klockan 18 är det dags för teori igen! 4/8 teorilektioner då... WOHO hälften gjorda efter imorgon! haha pallar inte!

ja ja... skrev om imorgon för jag tror inte det blir något inlägg imorgon nämligen! tror inte jag hinnre eller orkar faktiskt! ;D


Men nu ska jag snart sova!
Men ni får ha det så bra tills jag bloggar igen!
bye bye bye bye bye bye bye bye! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: oskar

Men hade inte jonas varit där så hade du inte sett så duktig ut :p för nu e det han som blir sämst och inte du ;)

2010-10-12 @ 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0