The day!

Enkelt sagt om dagen var att jag, Rosse, Emma, Emelie och Bella åkte fram och tillbaka från skolan och in till Lund.. kändes som att vi åkte fram och tillbaka hela tiden! haha

Först skulle Bella och Emelie köpa cigg och sen andra gången skulle vi in och äta (äcklig mat i skolan)
Bilder kommer såklart!  men ska inte vara allt för taskig mot speciellt Emma och Emelie, får ju vara lite snäll ibland! Men Rosse tycker om att bjuda på sig själv, det vet jag... (a) eller ja.. jag hoppas, hon brukar ju vilja vara med på bilder så vafan! :)


Bella var liiite glad och hoppade omkring! :D

Rosse och Emma (som äääälskar att vara med på foton!!!)

Ja.. min ursäkt är att jag varit jävligt sliten hela dagen! Men ni kan ju bara kolla på Rosse istället! :D

Rosse inne på Mcdonalds! Och för att då vara snäll (!!!) så lägger jag inte in bilderna på Emelie och Emma! fick ändå inga bra på dom precis , bara massa suddiga! :o

jaja, njuuuuuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0