Student/avslutningsklänning?

Ja denna klänningen köpte jag för någon vecka sedan!
Som jag egentligen bara tänkte ha som chillklänning, mer eller mindre!
men sen sa min mamma att jag kunde ha den på avslutningen.. och sen även om jag skulle på någon student, perfekt!
Den är riktigt söt, enligt mig iallafall!
Enkel men så söt!

Tänkte att jag kunde prova den, mest för att kolla om jag såg brun ut i den, och jo visst gör jag det! haha, kanske för att den är vit och ja, jag är fortfarande lite neger! ;)




Mitt problem nu är.. vilken jävla bh ska jag ha!  på bilderna har jag inte bh alls (a) men det ska jag verkligen ha när jag går ut med den! alla mina axelbandslösa bh:ar är för små!  hahah och jag tänker inte ha en med axlar på!  fan vad fult! Jaja, ska shoppa med mamsen på tisdag så då kanske jag kan sticka och köpa en ny BH!
Och sen är man ju "ledig" på onsdag.. fast ja... kanske hellre skolan än dit jag ska?
Ja mer om det får ni veta på onsdag antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0