Sorry!

Ja det har inte blivit så mycket bloggande, I know!
Men har helt enkelt inte orkat!
Men nu tänkte jag lägga in lite bilder.. hittade äntligen USB sladden till sony ericsson... ja jag har ju inte min samsung touch just nu.. tröttnat på touch så jag kör lite utan det nu! 

Jaja, lite bilder som jag tagit med sony ericssonen kommer nu! :)



Ja kanske fula bilder men det skiter jag i!
Avslutar med att skriva att jag älskar vädret!  sol och värme!  men dock börjar det åska här i Hörby nu... fanfanfan!!!!  hoppas att det är bättre väder i Lund då! :O

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahahah vilken ugly ass mothafucka bild på mig XD Däremot dom andra på dig Grrawwww ;)

2010-05-21 @ 15:28:08
URL: http://www.ooskareedlundblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0