?"=Q¤/?#

jag orkar inte......................

Allt går sakta neråt igen.. alla tankar kommer återigen... allt jag har att säga är fuck life...
Tur att jag är ledig torsdag fredag.. jag kommer försvinna till igenstans och sen förhoppningsvis stanna där...
Trött på att må dåligt... är inte 4 år tillräckligt eller?...
Ibland vill jag bara försvinna, långt härifrån! Glömma allt och alla och börja om mitt liv på en helt annan plats...
För jag är trött på denna skiten som kommer hela tiden....
Alla fucking röster sitter långt inne och det ekar, gång på gång... hör jag era röster som skriker ut massa saker som jag helst bara skulle vilja glömma...... 

Jag finns inte... jag skulle helst vilja bli bortglömd av alla..... jag orkar inte leva om och om igen... inte när allt skit komemr upp hela tiden...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0