Mitt hår

Som många av mina vänner och närstående vet om, är mitt hår något som är viktigt för mig!
Men efter att jag blonderade det 12 gånger på 3 månader så kan ju många lista ut att jag försökte det totalt! jag lyckades få långt och fint hår, men frisören sa att jag skulle klippa av hur mycket som helst, för att jätte mycket var riktigt slitet, vilket jag redan visste om! så jag klippte av ALLT (nästintill, kändes som det iallafall) mitt hår och blev jävligt depprimerad av det.. redan gått igenom den tiden en gång innan, fast då hade jag inte blekt håret utan bara låtit bli att gå till frisören en längre tid!

Ja mitt hår åkte av i slutet av oktober om jag inte minns fel, vilket jag inte gör!
Så nu ska jag visa er dom senaste månaderna, hur mitt hår har blivit, börjar ju bli längre, men är inte alls nöjd, VILL HA LÅÅÅÅNGT! (och mörkt eller ljust, INTE grönt!!)

Oktober, avklippningsdagen!

Ja, här hade jag iallafall svart hår, så något posetivt, fördelen med kort hår är att det är lätt att ta hand om! Men dock gick jag ALDRIG med lockigt hår i höstas/vintras.. såg ut som jag hade afro då ju?

November


December


Januari


Februari


Mars


April



MAJ, idag då alltså!



usch usch usch... färgen=BLÄ!!! Längden=konstig bara... varken långt eller kort....... :'(
Dock är min lugg helt jobbigt lång.... klippa lugg eller ha snelugg är frågan! :o


Kommentarer
Postat av: Izabel - Där drömmar blir till verklighet!

sv: Åh tack så mycket! :)

2010-05-31 @ 19:53:20
URL: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0