Home

Slutade 14.10.. eller ja jag var klar med mitt prov då, så jag satte mig och väntade på Rosse och Emma som kom typ direkt efter. Först skulle vi vänta på skolbussen som kom 14.25 men så blev det icke!
Så vi gick ner till bussarna istället.
Tog 15.10 hem till Hörby och nu är jag hemma!  lovely!

och när jag precis gått på bussen ringer min stalker mig!  efter att jag bad han dra åt helvete så verkar han börja ringa mig igen.. pallar inte han!  haha får väl be han dra åt helvete ännu en gång!  och det jobbiga är att han fattar inte svenska.. och knappt engelska heller.. han är typ kurd!
haha störd kille as hell!

jaja, ska chilla satan nu och sen 17.20 ska jag till tandläkaren... usch.. inget jag precis gillar, det bästa är bananlacket!! :D hihihi loooooveeee! ♥

Kommentarer
Postat av: Sonja

Du går inte långa dagar precis ;D jag slutar 17 varje dag känns det som!

2010-05-11 @ 17:06:40
Postat av: Camilla

Haha vissa dagar är rätt slappa, senaste dagen för mig är halv fem typ :)

2010-05-11 @ 17:07:30
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0