HERREGUD!!

Sitter och läser på en blogg just nu.. har läst några inlägg.. Tjejens blogg handlar då om hennes liv.. hon räknar kalorier och känner sig tjock med mera.. hon är 164 cm och väger 49 kg.. alltså.. sjukt!  Men jag förstår det hon skriver.. att man känner sig snyggare när man är smal.. fast sen skriver hon att hon inte tycker att hon är smal.. och att hon hatar sig själv och sitt "fett".. hennes armar, ben och mage är mindre än mina.. Jag hade gärna gått ner i vikt.. men jag har inte "förmågan" och viljan vill inte direkt komma ut varje gång.. Jag hade mer än gärna gått ner till att väga 42 kg!  (min drömvikt) Men mina bästa knep för att gå ner i vikt är inte hälsosamma dock...

1. knappt äta
2. träna sönder
3 räkna kalorier med mera.. kan till och med gå ända ner till att stoppa fingrarna i halsen!  sjukt, jag vet! Men det har jag gjort!  eller nej, skrev jag sjukt? menade äckligt!!

Sen plus röka, man går ju ner i vikt av det, om man då inte äter för mycket!!! 

Funderar på att gå tillbaka till min gamla diet som jag ¨då gick på i 9an tror jag att det var...

CIGG
VATTEN
TUGGUMMI
Lite frukost, ingen lunch, liiiiiiiiite kvällsmat

INGET GODIS och sånt skit!


Hahah gissa hur det kommer gå för mig? Hahaha jaja, får se om jag orkar låta mig själv lida, bara för att gå ner ett par kilon!  :D hehehe

Kommentarer
Postat av: Oskar

Halllååååå =O e du galen eller =O?? så slutar det med att du svimmar mm :O?? du tror jag kommer tillåta det ?? du ska va nöjd med din kropp, den e sjukt fin och du vet det innerst inne. du vet vad vi har snackat om det är hud =O men visst vill du Röka så mycket så du får cancer så okej och vill du väga 42kg så okej jag får väl stötta dig även ifal jag inte gillar det =P

2010-05-20 @ 20:47:30
URL: http://www.ooskareedlundblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0