heheheh

Stack till skolan, hade engelska, satt typ och gjorde ingenting!
Sen svenska, kollade film och sen matte prov.
Gick ner mot bussarna när jag skrivit klart provet och ser bussen köra förbi, var 10 meter ifrån den och den kör bara iväg.. bull!
Så jag går i ösregnet mot den andra hållplatsen och sätter mig, så att jag slipper bli ännu mer blöt liksom, bussen skulle komma 11.55, den var sen så då visste jag att jag skulle missa 10 över bussen till Hörby, ännu mer bull!
Så jag gick mot tågen och kollade när det gick till Höör... 1 minut hade jag på mig!
Jag sprang som en galning förbi alla i trappan och sen snabbt ner på spår 4 och snabbt som fan in i tåget!
Blöt som fan var jag också.... Satte mig ner och pustade ut, dock hatar jag både Eslöv bussarna och Höör bussarna... dom är riktigt äckliga så jag kände inte alls för att ta bussen sen.. så jag bad mamma ringa mig och frågade om hon ville hämta mig i Höör, vilket hon då gjorde!
Så snällt!
Och sen stack vi och handlade och hon bjöd mig på gottigott!  hehe muuuuuunk♥ ;)

Och nu sitter jag här och måste städa... tänkte också börja skriva en sak, som kanske kommer upp i bloggen någon gång.. om jag inte ångrar mig vill säga ;) och sen måste jag ut och kolla om jag fått min jävla reklam också... och sen ska jag fan duscha och ha ansiktsmask och hårinpackning och massa sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0