Going back(L)

Som rubriken lyder... going back.. to myself!
Är fast besluten att bli den personen som på helgen är osminkad och så.. men annars ska jag vara fixad och så!
Plattat hår, kajal/eyeliner, foundation och puder, lösnaglar och helt enkelt fixad från topp till tå!


Nej jag skojade bara!  men kommer dock göra det lite då och då!
Saknar det ändå!  att känna att man vill vara fin varje dag.. Nu bryr jag mig inte, mer elelr mindre iallafall!
Imorgon till exempel tänkte jag ta på mina lösnaglar (från h&m)...  och kanske fixa mig lite mer än vad jag har gjort nu i ettan...


Dock suddig bild.. (onyktert tillstånd) och precis innan man skulle vidare till jägers!
Men SAKNAR DET!  det svarta håret, sminket, lösögonfransar, dock inga naglar!


Kommentarer
Postat av: Sigbjornsine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-04 @ 21:25:08
URL: http://sigbjornsine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0