;)

Något jag är riktigt glad över just nu är min hy!
Har haft problem med min hy hur länge som helst, men nu börjar den bli såå fin!
Kanske hjälpte det att sluta sola solarium?  för dom röda prickarna ser jag knappt längre!  och det är snart 4 veckor sen jag solade! Fast ja.. jag saknar det!
Men men, så länge min hy blir finare så är det värt det! ;)



Bilder från i antingen fredags kväll eller lördags kväll!
Hade varit bättre att se skillnad om jag hade lagt in före och efter bilder.. men jag skäms så in i helvete av hur min hy såg ut..  tänka sig.. bara för någon månad sen VÄGRADE jag gå utan smink!  nu älskar jag det! ;)

Kommentarer
Postat av: My palm

SÖTGRIS :D

2010-05-25 @ 00:14:52
URL: http://mysanpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0