Direkt efter skolan...

.. så tog jag moppen och stack först och pantade, YES 30 spänn (!) ... eller något sånt? haha
Och sen stack jag upp till banken och kollade hur mycket jag hade på kortet, 1000 kronor där, ja!
Så blev lite glad då ju såklart! så jag tog ut 500 kronor, i och med att jag lägger undan massa pengar i månaden, för att spara pengar! Det är ju aldrig fel! men har tänkt lite bättre nu.. bör kanske ta ut en summa varje månad som jag får använda? för nu har jag 500 på kortet och typ 1500 som bara ligger i mitt rum? kanske bättre om det hade varit tvärtom? så jag ska nog börja göra så tror jag! känns en aning bättre!



+500 kronor till mina sparande pengar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0